Dessa mormorsrutor och framtida projekt

Mormorsrutor

Jag har äntligen tagit mig i kragen och fortsatt virka på den filt av mormorsrutor som jag började med förra sommaren (och skrev om HÄR). Inte för att jag vet exakt var jag ska använda den, men det lutar åt att det får bli ett överkast till Lukas spjälsäng. Jag vill bli färdig någon gång. Om man nu någonsin kan bli det.

Jag har andra virkprojekt som jag vill göra. Här är några som står på min önskelista att få tid att göra:

Virkad orm från mille, marie og mig

Virkat armband från the Purlbee

Infinity scarf från On the wings of a dove

Kommentera

